Baanwens

Richard-Vervoort-SEO-specialist-WordPress-websitebouwer
Baanwens

Richard Vervoort | SEO specialist | WordPress

Ik ga graag aan de slag als medewerker SEO specialist en WordPress websitebouwer mogelijk nog aangevuld met verkoop of klantenservice Duits. Ik heb HBO werk- en denkniveau, ervaring in diverse banen, brede talenkennis en ben ook ‘n gemotiveerde werknemer en ben ‘n doorzetter. Vooral m’n WordPress en SEO kennis, technisch en analytisch inzicht, creativiteit en klantgerichtheid, commerciële instelling en kennis Duitse taal kan ik Richard Vervoort verbinden als dat in werktijd gevraagd is.

Diegenen die pagina’s willen laten bouwen weten vaak niet precies welke teksten, afbeeldingen, video’s, codes en voorbereiding allemaal nodig zijn om interessante sites te kunnen opstellen. Tenminste als er individualiteit, diverse webpagina’s en groot gemak is gevraagd. Handig en vooral werkbaar is wanneer ze sites als voorbeeld hebben en hoe zij dat in werkelijkheid willen uitvoeren.

WordPress biedt véél mogelijkheden om voor elk gewenst doel goede, mooie en snelle webpagina’s te maken. Zowel multinationale bedrijven, MKB bedrijven en zzp’ers, verenigingen, organisaties alsook particulieren vinden hier hun online invulling. Webshops, webpagina’s en verder blogs horen daarbij.

Nederlanders zijn in hun→ communicatie vaak direct en dat werkt minder goed bij→ anderstaligen. Cultuur en omgangsvormen kennen om elkaar beter te begrijpen, service te bieden en goede resultaten te behalen. Vooral Duitstaligen kunnen het erg waarderen wanneer je hun→ Duits zowel mondeling als schriftelijk zoals ik beheerst. Contact leggen kan via e-mail, sociale media en zowel persoonlijk als telefonisch .

Vergroten klik op foto

“Voor SEO WordPress met omzet- en service-ervaring ben ik ‘n goede werknemer”

WordPress bouw | SEO medewerker

Ik Richard Vervoort wil in m’n nieuwe wensbaan werken als werknemer SEO specialist en WordPress websitebouw en mogelijk met sales en service. Ik bekijk websites en hun opbouw, lees graag computertijdschriften en artikelen online en zorg dat m’n ICT-kennis zich vergroot en actueel blijft.

Als SEO en WordPress werknemer is het belangrijk om nauwkeurig en gestructureerd te werken, waarbij details erg belangrijk zijn. Technisch en analytisch inzicht, creativiteit en goed naar klanten luisteren zijn belangrijk. Het blijven testen in websites qua contentaanvulling en -wijzigingen is belangrijk voor ‘t beste resultaat. Hoe meer tekst in SEO is vermeld, hoe beter alles achteraf geïndexeerd en opgenomen zal worden in zoekmachines. Ik heb al deze eigenschappen voor die werkzaamheden, ben er wekelijks in m’n vrije tijd veel mee bezig, ontwikkel me daarin verder en blijf zodoende aaltijd goed op de hoogte.

Technische delen zoals SEO kringloop en zoekwoordpositionering heb ik in het vorige hoofdstuk reeds beschreven. Hieronder staan de taken en uitwerkingen bij de invoering van webpagina gegevens.

Verkoop | Klantenservice

Na mijn taalstudie had ik Richard Vervoort eerst jarenlang als werknemer in handel en klantenservice gewerkt. Vanaf 2018 richt ik me helemaal op SEO WordPress en nu niet meer op sales en service.

Voor verkoop binnendienst is het belangrijk om duidelijk te krijgen wat klanten precies willen, hiervoor gericht door te vragen om de wensen te leren kennen en producten of alternatieven aan te bieden. De klanten ontvangen vervolgens wat ze willen, zijn tevreden en hoeven niet verder te zoeken. Ze gaan de volgende keer waarschijnlijk opnieuw bij hen bestellen en ook hierin heb ik de benodigde ervaring.

Voor klantenservice is het belangrijk om goed naar klanten te luisteren, door te vragen om tot de kern ervan door te dringen en alles tussendoor en aan het einde samen te vatten. De klanten worden goed geholpen, voelen zich begrepen en weten dat alles naar tevredenheid beantwoord is. Zij hoeven voor hetzelfde niet nog eens actie te ondernemen en ook hiervoor heb ik de kennis, kunde en werkervaring.

Gouden divider site Richard Vervoort
Wat doen SEO expert | WordPress bouwer?

Bij de invulling zijn eerst de wensen van de opdrachtgever te bespreken voordat de websitebouw zal gaan beginnen. Er zijn wellicht al teksten en foto”s aanwezig en is de indeling in hoofdstukken bekend. Mogelijkerwijze zijn er sites als voorbeeld en thema’s die qua opmaak goed passen. Is dat niet zo, dan is te bekijken wie de teksten opstelt en foto’s, afbeeldingen en video’s aanlevert en hoe de verdeling is. Daarna kan de eigenlijke uitwerking pas echt beginnen en krijgen de webpagina’s langzaam meer en meer vorm.

De opdrachten bestaan uit website analyses via testprogramma’s die tijdens de opbouw steeds worden herhaald. Zoekwoorden moeten hierbij dus bekend en in teksten, titels e.a. ruim geplaatst zijn, zodat zoekmachines ze later kunnen indexen en opnemen. Via keyword tools is per zoekwoord de geschiktheid voor de website vast te stellen en aan te passen. Google, Bing e.a. bekijken hoofdzakelijk de geplaatste teksten. Deze moeten daarom hoogwaardig zijn en echt bij de onderwerpen op de webpagina’s passen.

Vervolgens is de technische en content optimalisatie aan de beurt om te controleren en verbeteren. Denk daarbij aan de betere laadtijd, vermindering van laadblokkades, plaatsing zoekwoorden in titels en bijschriften alsmede ingeven van Structured- en Schema Data via plugins. Daarna alles blijven testen.

Opdrachten bij SEO klik→ YouTube

Werktaken SEO WordPress Richard Vervoort

Advies kan tijdens het gehele proces nodig zijn wanneer de klant aanpassingen en aanvullingen wil of zaken opvallen die ontbreken. Doel moet overigens altijd zijn dat de klant met het eindresultaat tevreden is en alles aan de wensen voldoet. Nadien kunnen er altijd afbeeldingen, teksten of YouTube video’s worden toegevoegd. Al deze delen heb ik ook in deze pagina Richard Vervoort ingevoerd en verder uitgebreid.

Conversie optimalisatie tenslotte voor commerciële sites verdient de nodige aandacht. Conversies zijn acties waarvan de sitehouder wil dat bezoekers die gaan nemen. Voorbeelden hiervoor zijn offertes aanvragen, bestellingen of commentaren plaatsen en aanvragen invullen. Hierdoor zorgt men dat ‘n zo groot mogelijk percentage onder de bezoekers overgaat tot de offerteaanvraag of orders ingeven. Dit alles verhoogt de omzet of moet de websitebezoekers eerder verleiden om nieuwe aankopen te gaan doen.

Hoofdpunten hierbij vormen homepage, blog en de product- en prijsweergaven. Onderzoek eerst hoe de mensen de website vinden, welke belemmeringen er aanwezig zijn waardoor ze afhaken of waarom ze juist wél langer blijven. Door marketingtechnieken zoals pop-up formulieren, marketing automatisering voor contactopname of tekst die doorklikt naar aanvragen en bestellingen kan alles geoptimaliseerd worden.

Zoekmachine optimalisatie groeit nog steeds. Wanneer iemand goede inhoudelijke tekst plaatst, krijgt die goede kans op hoge positionering qua zoekresultaten. Hoge zoekscores geven meestal méér clicks, bezoekers en klanten. Zorg dat jouw site op de eerste zoekpagina staat, want die krijgt er de meeste. Google stelt goede weergaves op tablets en smartphones als voorwaarde voor zo’n hoge waardering.

SEO is in tegenstelling tot SEA altijd op webpagina’s aanwezig en werkt dan zelfs zonder onderhoud en extra tekstbijdragen. Dit is tegenstelling tot SEA internet adverteren, want zodra dat stopt verdwijnt die direct. Vooral op mobiele weergaves is Google veruit de grootste zoekmachine. Optimalisatie en internet promotie qua webpagina’s, producten en diensten doe je dus hoofdzakelijk voor Google zoekmachines.

De verblijfsduur van bezoekers op websites werd de laatste jaren belangrijker. Pagina’s met hoge verblijfsduur zijn interessant genoeg om deze hoger in zoekresultaten te zetten. Sites kunnen wel na tijdverloop in scores naar beneden zakken wanneer hun verblijfstijd verminderd is. Nieuwe foto’s, video’s en extra inhoud verbeteren dit weer en laten de positie weer stijgen. Grote aantallen backlinks werden de voorbije jaren daarentegen juist minder belangrijk wat scores betreft dan voorheen geweest was.

Rich snippets, kleine tekst- en infofragmenten werden nog belangrijker. Dit betreft afbeeldingen en tekstblokken die open klappen. Zelfs met lagere klassering is via genoeg ingevoerde rich snippets ‘n beter resultaat haalbaar. Rich snippets moeten wél bij het hoofdthema passen en goede inhoud toevoegen. Zoeken via de spraakassistent zoals Alexia en Siri gaat door ingevulde informatie als tekststukken te gebruiken. Spraak zoeken werd de afgelopen jaren belangrijker doordat de mogelijkheden groter werden.

Google Business kun je daarnaast zelf zakelijk invoeren wat tot extra bezoekers en klanten zal leiden. Bedrijven en organisaties maken hiervan dan ook op grote schaal gebruik. Na aanmelding, vermelding van gegevens en verificatie gaat men hiermee zelfstandig aan de slag. Vooral lokale ondernemers krijgen in Google Business veel voordelen, omdat ze hun lokale presentatie ermee sterk zullen verbeteren.

Werklocaties

Liefst ben ik Richard Vervoort werkzaam in→ Limburg of→ Noord-Brabant van Venlo tot aan Eindhoven, tot aan Nijmegen, omgeving Roermond, Weert of Sittard. Werken in ‘n thuiswerkplek is ‘n eveneens ‘n optie, want veel taken kunnen ook vanuit thuis met laptop, WiFi en VPN worden verricht. Als daarnaast via versleutelde verbindingen gewerkt wordt en bestanden zijn versleuteld, gaat dit op ‘n veilige manier.

Richard Vervoort | SEO specialist | WordPress websitebouwer
  • Creatief | Analytisch | Nauwkeurig | Luisteren
  • Gedreven in SEO en WordPress